istinaf yaptım hocam istinaf mart ayının sonunda yaptım 16.06.2023 de sonuçlandırdı istinaf dosyayı yani adli tatile girmeden hemen onayladılar
Merhabalar.
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Mevcut hali ile açık cezaevine gir-çık
yapacaksınız. En fazla 1 hafta sürer. Arkadaşların dediği gibi pazartesi
salı gitmeniz daha iyi olur. Bazı cezaevleri her gün işlem yapmaz.
İşlem yapılan günü öğrenirseniz daha hızlı bitebilir işlemleriniz.
Ama burada daha önemli bir konu var. Savunmanızı doğru yapmamışsınız.
Normalde erteleme almanız gerekiyor. Büyük ihtimal fahiş hata yaptınız.
Yoksa indirim yapıp direk erteleme veriyorlar. Hem sicilinize işlemezdi.
Hem de hiç cezaevine girmezdiniz. Keşke bilen bir avukata danışsaydınız.
İyi forumlar