Merhaba elimde hotmail hesapları var ama ----> Hesabınızı kilitledik. Tarzında uyarılar alıyorum ve telefon ekleme ekranı geliyor ama kendi numaramı da eklesem yabancı sanal no da eklesem geçemiyorum bilidiğiniz bir yöntem varmı acaba ?