Müşteriyi tatmin etmek imkansız.
Ürünün her yerine plastik yazıyorsun, adam hiç birini okumadan alıyor sonra da, yorum yapıyor, ürün plastik parasına değmez diye.
Bir baskı 20 saat sürüyor, bozuk çıkma durumu oluyor, tekrardan başlıyorsun, törpü yapman gereken yerler oluyor, baskısına göre boyaman gerekenler oluyor yani deli emek harcıyorsun harcadığın emek ve saate karşı bir şeyler kazanmak için adam akıllı para yazman lazım, onu da yazınca plastiğe bu kadar para mı verilir oluyor.
enjeksiyon makinesi gibi 1000 tane üretim yapamıyorsun, bir üretim saatlerini alıyor ama herkes aynı mantıkla olaya bakıyor, plastik niye bu kadar para...
Kişiye özel tasarım baskı yapsan bile durum bu.