Selamlar. Uzun süredir merak saldığım bir sektör. E-Ticaret konusunda bilgi birikime sahip birisiyim, daha farklı alanlarda tüm sanal mağazalarda satış yaptım. Şimdi ise 3 boyutlu yazıcı sektörünü deneyimlemek istiyorum.

Bir ofis giderim olmayacak, zaten evimden çalışıyorum bir odamı bunun için ayıracağım.

Ek bir eleman ihtiyacım olmayacak eşim destekcim olacak, her konuda olduğu gibi

Sanal mağazadan çok bireysel web sitemiz ve sosyal medya hesaplarını aktif olarak kullanmayı düşünüyoruz, sanal mağazaya ödeyeceğim komisyon ile reklam vereceğim.

Sizden almak istediğim bilgiler, eğer bu sektörü deneyimlemiş birileri varsa artı veya eksi gördüğü yönleri iletebilir mi?

Başlangıç için hangi makineyi tavsiye edersiniz?

İlk etapta epey pahalı makineleri almak yerine işi oturtana kadar uygun bütçeli makine arayışında olacağım.

Şimdiden teşekkür ederim.