o benim sanırım epilepsi hastasıyım diye çalışamıyorum tek elimdeki bilgisayarım yatırımım buradan iş kovalıyorum 150 200 ne çıkarsa eve katkım olsun yük olmayayım diye html css öğrendim şimdi js de kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama iş ilanı açmak içinde 5 trade gerek 1 tradeyi tamamlamak için çabalıyorum