Selamlar. Size bir beyin fırtınası ile geldim hocalarım. Düşünün hiç paranız yok ve bir arkadaşınızın tavsiyesi ile ya da kendiniz görüp R10'a kayıt oluyorsunuz. Elinizde ne sermaye var ne de kenarıda birazcık paranız. Ne yaparak para kazanmaya çalışırdınız? Öyle aniden aklıma geldi biraz konuşalım dedim.