Çoğu kisi??? Şekerim 2-3 kisiden sadece cevap almışsın. Kalan aktif binlerce insan bisi yazmak bile istememiş soruyu okuyunca

bayılıyorum bu yeni üyelere. Hemen zengin olayım diyorlar. Hele bi 5 yilini ver foruma. Nasil komik duruma düşülmezmiş oğren. Mantık iceren sorular sor. Sonra benimle aşık at.

))
Kurumsal plus üyesi olan ve gold üyeli bir arkadaş cevabı vermiş zaten senin gereksiz cümlelerini takmama gerek yok herhalde

( ayda 30k kazandığım bir sistem vardı onu artık yapmak istemiyorum her yeni üyeyi fakir sanma yallah koçum )