aynen yazmayın,size ihtiyacım yok sizin dışınızda çoğu kişi doğru dürüst cevap vermiş zaten
Çoğu kisi??? Şekerim 2-3 kisiden sadece cevap almışsın. Kalan aktif binlerce insan bisi yazmak bile istememiş soruyu okuyunca

bayılıyorum bu yeni üyelere. Hemen zengin olayım diyorlar. Hele bi 5 yilini ver foruma. Nasil komik duruma düşülmezmiş oğren. Mantık iceren sorular sor. Sonra benimle aşık at.

))