sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam faiz yüksek olduğu için kimse eve para yatırmak istemiyor. Yatırım yapmıyor kimse, iş de kurmuyor. İş kursa faiz getirisi kadar kanamayacak. Faiz haram olmasa herkes malı mülkü satıp faize yatıracak o aşamaya geldik malesef.

2 milyonun olsa ayda 66bin tl veriyor. kim niye iş kursun niye ev alsın.
Rabbim faizi boşuna yasaklamamış.