2 milyon nakitin olmak zorunda. 2 milyon nakitim olsa gider faize yatırırım aylık 80bin tl alır 20bin kiraya verir 60 binle de keyif ederim.
faiz haram diye bulaşmayayım desem 2+1 peşin borçsuz ev alırım. hem faize bulaşmam hemde borçsuz ev almış olurum. kiradan kurtulur mis gibi yaşarım.
burda elinde 500bin olup en az 2 milyonluk 3 milyonluk ev nasıl alınacağı sorusu.
Doğru hocam faiz yüksek olduğu için kimse eve para yatırmak istemiyor. Yatırım yapmıyor kimse, iş de kurmuyor. İş kursa faiz getirisi kadar kanamayacak. Faiz haram olmasa herkes malı mülkü satıp faize yatıracak o aşamaya geldik malesef.