Asıl komik tarafı bu ülkede ki siber suçlar daire başkanlığı varken bunların olması keşke Twitter da tweet kovalamak yerine böyle siteleri kovalayıp kullananları da site sahiplerini de paket etseler çünkü suç oranı iyice arttı suç yaşı 14 15 yaşlarına kadar düştü sabıkalı insan sayısı yanılmıyorsam her 10 kişiden 6 sıydı duruma el atılması lazım işler iyice rayından çıkıyor