Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yaptım 5-6 ay oldu bu saatten sonra da sanmam bir şey olacağını.
Bugün olmadı, yarın olmayacağının garantisi yok.
Mutlaka emniyetten arar bir sivil sonra merkeze gidip ifade verirsiniz..