valla rezil haldeyiz. şifre falan kaydetmiyorum. hem telefondan hem bilgisayardan işim bitince çıkış yapıyorum. paranoyak bir yaşam sürer hale geldik. ne yaparsak yapalım on sene sonra kredi borcu falan çıkmayacağını bilemiyoruz. biri şirket kurdu da naylon fatura mı satıyor haberimiz yok. bunları görüp takip etmenin de bir yolu yok. berbat bir durum...