Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SQL Server farklı bir sunucuda mı? Siz sunucu üzerinden işlem yapıp kendi bilgisayarınıza yedek almaya çalışmıyorsunuz değil mi?
Evet hocam. sql servere, sql management studio ile bağlanıyorum. bunun dışında erişimim yok.
Dolayısı ile aldığım yedek sunucunun diskine kayıt oluyor.
O yedeği sql management studio ile yerel diskime almak istiyorum ama başaramadım.