oxobis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim hocam yine sonuç alamadım.
sorun 1) sql içinde görünen program filesteki yola baktım öyle bir klasör bulamadım
sorun 2) sql programı içinde görünen c:backup klasörünü de bulamadım
sorun 3) C de kendim oluşturduğum klasörü de sql programı görmüyor.

local admin hesabından da denedım sonuç alamadım.

edit:
Olayı anladım ama nasıl çözeceğim bulamadım.
yedek alırken gördüğüm C sürücüsü sunucunun C sürücüymüş.
ben oraya zaten uzaktan bağlıyım yedek alırken neden kendi bilgisayarıma alamıyorum onu anlayamadım.
SQL Server farklı bir sunucuda mı? Siz sunucu üzerinden işlem yapıp kendi bilgisayarınıza yedek almaya çalışmıyorsunuz değil mi?