ScineLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmeyende öğrensin hocam daha yeni doğan çocukların bile verilerine 15-16 yaşında çocuklar erişebiliyorlarken bilmeyenlerin ne günahı var! Ekstra yetkililerin hala buna bir çözüm bulamaması da ayrı bir sorun adınıza kim bilir neler yapabilirler az daha yetkisi olan kişiler.
Çalındığını öğrenebilirler sorun yok. Kullanacak yolu neden öğrensinler? Satış mı yapacaklar?