serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın da çok güzel reklamını yaptınız.
Tamam bilen biliyor zaten de bilmeyene çok güzel yol tarif etmişsiniz.
Bilmeyende öğrensin hocam daha yeni doğan çocukların bile verilerine 15-16 yaşında çocuklar erişebiliyorlarken bilmeyenlerin ne günahı var! Ekstra yetkililerin hala buna bir çözüm bulamaması da ayrı bir sorun adınıza kim bilir neler yapabilirler az daha yetkisi olan kişiler.