Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
hemen canlı olarak yazayım size:
Bir pazar yerinden bu ay yaptığım satışın bilgileri
satışım giderler hele birde bir tane ürün geri gelirse vay haline kargo masrafın ikiye katlanır
açık olmak gerekirse uzak durmak için en güzel alan diyebilirim
resmen pazaryerlerinin oyuncağı olmuş durumdayız.
adamlar kendileri kampanya yapıyor bize kilitliyorlar.
benim sistem de tüm paketlemelerim 3 gündür tüm ürünler için amacım kargo gecikmesin den dolayı ceza ödememek
ama kendileri bir kampanya yapıyor aynı gün kargo adında benim haberim yok ondan sonra müşteri memnuniyeti için 20 tl kargo geç gönderdi kesintisi
neyse uzun lafın kısası ekranda detaylı olarak bilgiler var kendin ölç biç
en son kalan tahmini tutar sattığım ürünlerden elde ettiğim KAR değildir. O fiyattan bana ancak %10 kalıyor