"Türkiye de ticareti bitirmeye mi çalışıyorlar ?"
KDV den daha çok komisyon neyin kafası olabilir? Devletten daha çok güçlenmek isteyen kan emici doymak bilmeyen, bir ilana %20 para istemek ne ile açıklanabilir? Düşünsene yaptığın 3 kuruşluk kâra da onlar göz dikiyor. Sen sadece hamallık yap diyorlar. El insaf.