Doğum günümü yine ilk ve şuana kadar son kutlayan olan Rokitoya ve R10 Yönetim Ekibine çok teşekkür ederim Nice beraber sağlıklı mutlu seneler geçirmemiz dileğiyle İyi ki varsın R10 !