Faize para yatirmak mi?
Anaparaniz erir.
Zaten enflasyon %300, TUIK'in bile yillik enflasyonu %60 ustu, verdikleri faiz orani enflasyonun altinda.
Birgun bir uyanirsin dolar 50-60 olmus.
Dolara bagli mallar dolar artisindan daha fazla artar.
Dolar 2 kat artiyorsa ev araba 3-4 kat artar.
Kisacasi o para faizde cop olur.
Nir anda olur neye ugradiginizi sasirirsiniz.

Bugun dolarin bile enflasyonu var o bile eriyor.
En mantiklisi is yapmaktir.

Parayi faize yatiracagina git stokculuk yap tuvalet kagidi stokla seker stokla sanayi mali stokla 1000 kat daha iyi.