Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

DB üzerinde sağ tık Backup dedikten sonra bu ekran açılacak. Burada remove butonuna basarak temizleyin. Daha sonra add butonuna basarak çıkan ekrandaki File Name kısmının sağındaki 3 noktaya basarak C sürücüsünü ve yedekleyeceğiniz klasörü seçin en son filename kısmına yedeğe bir isim verin. Örn: dbAdı_12102023.BAK
denedim hocam yine sonuç alamadım.
sorun 1) sql içinde görünen program filesteki yola baktım öyle bir klasör bulamadım
sorun 2) sql programı içinde görünen c:backup klasörünü de bulamadım
sorun 3) C de kendim oluşturduğum klasörü de sql programı görmüyor.

local admin hesabından da denedım sonuç alamadım.

edit:
Olayı anladım ama nasıl çözeceğim bulamadım.
yedek alırken gördüğüm C sürücüsü sunucunun C sürücüymüş.
ben oraya zaten uzaktan bağlıyım yedek alırken neden kendi bilgisayarıma alamıyorum onu anlayamadım.