Themerig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ardabasar; senin ki ilki tutmuş, 2 3 ay içerisinde geçiyor . ben daha başıma gelmez dedim ve şuan 2. tuttu beni
Benimde 2. Oldu ve 1 aydan fazla hala devam ediyor kkb doktorum alerjik ritnik oldugumu söyledi alerjim varmış neye oldugunuda bilmiyorum toza mı kokuyamı alerjide sinusleri tetikliyormuş oda akıntı yapıyor bogazda öksürükte bundan dolayı oluyormuş alerji ilacı antibiyotik burun sipreyi bitti hala devam ediyor