Merhabalar dizel aracımı genellikle ilk çalıştırmada rölantide biraz gaz verip bekledikten sonra olmuyor ama, eğer çalıştırdıktan hemen sonra geri vitese attığımda araç stop ediyor. Marşta çalıştıktan sonra da geri sönüyor gibi oluyor araba geri çalışıyor. Yakıt pompasını değiştirdim sorun çözülmedi ne ile alakalı olabilir?