Halen alan var mı ki?
Zamanında ortaokula giderken sanırım hangi karakter olduğunu bilmiyorum ama elimde ki bir tasoyu yolda oturan 5-6 yaşlarında ki bir kız çocuğuyla değiştirmek istedim. Onun ki daha iyi bir karakterdi. 20 küsür sene geçmiş adını unuttum. Tamam dedi, onunkini alıp benimkini verince kendi tasosunu istedi, arkadaşımla beraber tasoyu alarak kaçtık Çocukluk işte.
Allah ım affet