Ben isim vermedim.
Marka karalamaya neden girsin ki?
Kanala bir şey dediğim yok ki.
Sadece birileri fırsatçılık yapıp ucuza alarak pahalıya satmaya çalışıyor.
İnanın büyük bir çoğunluk bunlar yüzünden satın alamıyor.
Kronometreyi de ben tutmadım ayrıca. Bir baştan bir sondan okumamak lazım.
Hemen hangi ara siteye tıklatıp kodu girip satın alıyorlar? Bot olmadan kolay kolay kimse alamaz.
Hele hele böyle 5k kâr edilen bir sistemi kaçırmazlar.
Yorumu sildim kusura bakmayın yanlış okumuşum