Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş yapmışlar hocam...
https://www.r10.net/bot-program-alis...dar-kolay.html
hocam bunu önerir misin yada başka ücretli önerin varsa merak ediyorum? teşekkürler