Banka personeli ile de konuştuk çok büyük projeler için veriyorlarmış onlarda bizi aracı firmalara yönlendirdi paytr vs.
Normalde şirketiniz var ise kazanç vs raporları gösterdiğinizde vermeleri lazım hocam, şayet direk bankadan alan bir derneğe web sitesi yapmıştım. Sizin projeye benzer olarak Asis yani ulaşım kartı altyapısı sanırım İyzico kullanıyordu hocam, bir de onda şansınızı deneyin.