ama bir yazıya 10 tane etiket atıyorum onları da makale içerisinde kullanıyorum bence bir yerde etiketlerin indexlenmesi iyi birşey başlıklarda index alıyor bu da&pa'nın da elle tutulur bir yanını göremedim yani google tarafında pek geçerliliği yok gibi
çok yanlış çalışma biçimi bu hocam, siteniz spamlanacak lütfen benimle iletişimde kalın emekleriniz çabalarınız hiç olmasın