kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket zaten indexletmeniz iyi birşey değil diyecektim
Neyse ben gidip etiketlersen no indeki kaldırıp geliyorum 😂
ama bir yazıya 10 tane etiket atıyorum onları da makale içerisinde kullanıyorum bence bir yerde etiketlerin indexlenmesi iyi birşey başlıklarda index alıyor bu da&pa'nın da elle tutulur bir yanını göremedim yani google tarafında pek geçerliliği yok gibi