Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimliğini al git hocam , havaalanında 10 dolar ödüyorsun 90 günlük vizeni alıyorsun
hocam orada iş bulma imkanı var mı yani gidip görüp öğreneceğim ardından orada yaşayıp çalışmaya başlayacağım. Bilginiz var mı oraların durumu nasıl