Hocalarım , bir zamanlar flarum kullanmıştım. O da ayni şekilde ssh erişimi gerektiriyordu kurulum için. Ama arkadaşlar kurulumu lokalde yaparak dosyaları iletiyorlarďı bizlere. Bunda da aynı durum olmaz mı diye konu açtım açıkçası. Ayrıca her birinize ilginizden dolayı teşekkür ederim
Flarum php tabanlı, composer üzerinden kurup dosyaları aktararak çalıştırabiliyoruz ancak ghost nodejs tabanlı olduğu için bu şekilde çalışmıyor.