Otomatik yenileme açık olsa bile bu kadar tutmaz
Bilmiyorum artık usta, bana 2021den beri mail atmışlar. Birşey olacağını sanmıyorum, 2 yıl boyunca kimse mail ile uyarmaya çalışmaz direkt olarak icrayı başlatırdı bence. Para koparmaya çalışıyorlar sanırım.