İki işletim sistemi kullanmanın zararı yoktur. Ancak kurulumun kendi bilgisayarınızdan yapılması daha sağlıklıdır. Eğer içinde hazır kurulu olan bir işletim sistemi olan disk takarsanız, sürücü harfleri, donanım sürücüleri ve diğer bazı ayarlardan doğan işletim sisteminin çalışmaması veya açılmaması gibi bir problem yaşanabilir. Bu durum donanıma zarar vermez, işletim sistemi kendisini yeni donanıma optimize etmeye çalışır ancak başarılı olamazsa sistem açılmaz. Bunun haricinde bir zararı yoktur.