Merhabalar arkadaşlar elimde 1 tane cihazım var ve internetini neredeyse hiç kullanmıyorum. Bir projem için bu telefonu kullanarak kendime mobil proxy oluşturmak istiyorum. Bunu uçak modu aç kapa yaparak değilde daha basit uzaktan yapabileceğimiz bir yöntem varmıdır acaba ?