bildiğiniz arayıp soruyorum harem altın fiyatına mı işlem yapıyorsunuz diye ne satacağımı veya alacağımı soruyorlar işçilik olmayan birşeyse harem altınla aynı veya 5-10 tl aşağısı diyolar genel olarak kuyumcumdan ise has gram altın alırken 1 tl aşağısı max 10 tl aşağısından yukarısından işlem yapıyorum
geçen bilezik bozdurdum 22 ayar harem altın fiyatının 10 tl aşağısından işlem yaptım ama bu tamamıyla kuyumculara göre değişir arayıp direkt fiyat sormak yerine harem altınla aynı yapıyor musunuz diye sor öyle sorunca onun şu kadar aşağısı yukarısı diyolar kendinlerinin de ayrı baktığı bi yer var tabi kuyumcular borsası mı ne oranında fiyatını verebilirler birden fazla yere sorun gitmeden önce arayın