Selamlar herkese,
Yaşadığım muhitte bazı sokaklarda GigaFiber mevcut fakat bir türlü bana ulaşmadı. Uzun uğraşlar sonucu binaya fiber kablo çekildi ve kablo dairelere kadar geldi fakat 2 senedir fiber bir türlü sonlandırılamadı. Ancak dün aşağıdaki mesajı aldım. Turkneti aradığımda görüştüğüm arkadaş ile eğer olumsuz bir durum olsa ona göre altyapı uygun değildir tarzında mesaj gelirdi gibi bir mantık yürüttük. Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar var mı?
Merhaba Selcuk Bey,fiber alt yapiya gecis icin ilgili birimimize bilgi verilmistir. Konu hakkinda sizinle en kisa surede iletisime gecilecektir. Iyi gunler dileriz. B016