Birisi Hepsiburada'da müşteri temsilcisi(Esra), birisi Trendyol müşteri temsilcisi(Aleyna), birisi defacto depo müdürü(Murat). Bana 50 TL ödeme ile geliyorlar. Parayı alıp engel basıyorum.
Bana da kaç kere geldi ama benimkiler yabancı isim. Küfür edip şikayet ediyorum.