Bunu anlayabiliyorum sevgili Rapaic

ama bu hala takas fiyatının neden daha yüksek olduğunu açıklamıyor, en azından benim için
İşte o arabayı satmak isterse belki 420 ye koyup satamayacak. Takas olunca ister istemez biraz kendini güvende almayı düşünüyorlar. Bu yapılan mesela altın da fılan olsa anlarım fark koymak saçma olur ama araba olunca pek saçma gelmiyor absürt fark olmadığı sürece.