BuyMobileProxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun olay mahalinde tutanak tutturduysanız hiç sorun yok.
Tutanak tutuldu hocam. Bugün abim servise gittiğinde servis aracın kaskosu olmadığı için sigorta kazalarına bakamayız demiş. Mecbur tanıdık bir ustaya gittik. O da expertiz ne zaman gönderirse kapıyı takarız demiş. 2 ay bir tane far bekleyen araç varmış. Belki 1 ay sürer demiş. Büyük ihtimal orjinal parça takıalcak, eğer bulamazlarsa yan sanayii takılacakmış.

Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
ismailgokcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam
Teşekkür ederim.