Çok geçmiş olsun olay mahalinde tutanak tutturduysanız hiç sorun yok.
Tutanak tutuldu hocam. Bugün abim servise gittiğinde servis aracın kaskosu olmadığı için sigorta kazalarına bakamayız demiş. Mecbur tanıdık bir ustaya gittik. O da expertiz ne zaman gönderirse kapıyı takarız demiş. 2 ay bir tane far bekleyen araç varmış. Belki 1 ay sürer demiş. Büyük ihtimal orjinal parça takıalcak, eğer bulamazlarsa yan sanayii takılacakmış.
Teşekkür ederim.