sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Vakıfbank yıllardır benden kart ücreti ve havale/eft ücreti almıyor, uygulaması da çok kullanışlı.
Her ayın 15'inde çöktüğünü de dipnot olarak ekleyelim