Forumda 20 açık kaynak kodlu yazılım 1 TL'den ihalede şeklinde ilanları görmediniz sanırım. Yapımcı onlarca farklı kişiye satıyor. Onlar da forum dışında istedikleri gibi satıyor. Domaine lisanslamak zor bişey değil.