shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hakkında hayırlısı olsun. Sıkma canını. Belki şuan kararsız kalmış olabilir, düşünmesi için zaman gerekiyor olabilir. Siz yine de ilginizi eksik etmeyin, zamanla kendisi negatif veya pozitif olarak yönünü seçecektir. Ya şimdi, ya da bir süre sonra.
İstedin zaman konuşabiliriz dedi ama bakalım
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YOL ARKADAŞINI İYİ SEÇMELİ İNSAN
SEÇEMEYENLERİN ÇOĞU YOL YORGUNU.

hakkında hayırlısı neyse o olsun.
yanlış biriyle yola çıkarsan erken çökersin, hayattan bezersin. ne geri dönebilirsin ne bir adım ileri gidersin.
asıl mesele doğru kişiyi bulabilmekte. ve insan bunu da malesef yaşamadan bilemiyor.
Hocam yorulduk zaten 😔
Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ROTA YENİDEN OLUŞTURULDU...


Kardeşim yapacağın en güzel şey tamam diyip başka hatunların peşinden koşmak. Umursamazsan ileride belki sana geri döner, tabi o zaman onu sen ister misin bilemem hayat böyledir
takılmalık insanlardan hoşlanmıyorum hocam