ceyhan 99 depremini de yaşadım. bu son depremi de yaşadım.
merak etme hocam bir süre sonra evde sakin sakin otururken bile sallanıyormuş gibi hissediyorsun. sonra ne olacaksa olsun diyip sinkaflı küfürler ettikten sonra bi rahatlama geliyor.
evim 7. katta. ilk depremde de inmedim. öğlenki depremde de. eşimden dolayı deprem bittikten sonra indik mecbur. hala aynı evde yaşıyorum.
hayatı, yaşamayı bu kadar çok önemsemeyin. çünkü bu coğrafyada insan hayatı 5 para etmiyor.