Merhaba.
Elimde webview uygulama var. Hazır da Apple Store'da mağaza hesabı olan birisi varsa yayınlatmak istiyorum. Çok değil 5-6 aylığına yayında dursa yeter.

Sadece Mağaza ismi biraz kurumsal görünmeli. Onun dışında sorunumuz yok.

Teklif rica ederim.