Neler hissettiğinizi çok iyi anlıyorum. Arkadaşlar enerjisini boşaltmış faydan neden korkuyorsun vs. demişler, haklılarda. Ancak insan o psikolojiden kurtulamıyor, en azından ben de halen kurtulamadım şahsen. Gecelerimizin uykusuz geçmesinin, depreme uykudayken yakalanmış olmamız sebebiyle ilgili olduğuna inanıyorum şahsen.
Başka şeylere odaklanmaya çalışarak bu psikolojiden kolay kolay kurtulamayız gibi duruyor maalesef.