hocam peki yazdırmayı nasıl yapabilirim? bir örnek kod yazarmısnız? tablo adı "dil"
<?php
$servername = "localhost";
$username = "kullanici_adi";
$password = "parola";
$dbname = "veritabani_adi";
$conn = new mysqli($servername, $username, $password, $dbname);
if ($conn->connect_error) {
die("Veritabanı bağlantısı başarısız: " . $conn->connect_error);
}
$tableName = "dil";
$sql = "DESCRIBE $tableName"; // veya "SHOW COLUMNS FROM $tableName";
$result = $conn->query($sql);
if ($result->num_rows > 0) {
echo "Tablo hücre adları:<br>";
while ($row = $result->fetch_assoc()) {
echo $row["Field"] . "<br>";
}
} else {
echo "Tablo bulunamadı veya hücreler listelenemedi.";
}
$conn->close();
?>