website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki yazdırmayı nasıl yapabilirim? bir örnek kod yazarmısnız? tablo adı "dil"
<?php
$servername = "localhost";
$username = "kullanici_adi";
$password = "parola";
$dbname = "veritabani_adi";

$conn = new mysqli($servername, $username, $password, $dbname);

if ($conn->connect_error) {
    die("Veritabanı bağlantısı başarısız: " . $conn->connect_error);
}

$tableName = "dil";
$sql = "DESCRIBE $tableName"; // veya "SHOW COLUMNS FROM $tableName";

$result = $conn->query($sql);

if ($result->num_rows > 0) {
    echo "Tablo hücre adları:<br>";
    while ($row = $result->fetch_assoc()) {
        echo $row["Field"] . "<br>";
    }
} else {
    echo "Tablo bulunamadı veya hücreler listelenemedi.";
}

$conn->close();
?>