Benim şahsi düşüncem 44 Kişi ile ortak olmaz dışınd sıkıntı göremiyorum.
burda da şöyle bi çözüm varmış hocam.
örneğin 44 de 25 kişi okeyledi iş başlayacak diğerleri okeylemedi orda devreye toki gidip çözüme kavuşturmak durumundaymış onların haklarını iptal edip para iadesi yapma olayı oluyor.
ve yerlerine ya satışa çıkar yada yedeklerden kişileri alır.