Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde yapılan kura sonuçlarında ismimiz çıkmıştı. Şimdi sms geldi.
Ankara /XX Bölgesinde 44/1 oranında arsa için 340 bin tl ödeme çıkıyor.
Sizce bunu Ziraat bankasına gidip almalımıyız?
Arsa tabi epey uzak bir yerde. Oralar yavaş gelişiyor.
Ödemeler de zaten hem uzun vade hemde faizsiz olacak deniliyor.
Birde arsalar müşterek olacağı için ilerde ne gibi problem olabilir.
Örneğin müteahit gelip bizde ev yapması için kişi başı 1-2 milyon talep eder mi ?
gibi aklımıza takılan sorular var.
Almak mantıklı mı yoksa vazgeçmelimiyiz ?