MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde gözüme kestirdiğim bir motosiklet modeli(mt-09) var. Sıfır bayi fiyatına bile şuan 2. el hasarlılar bile çok çok üstünde sıfır fiyatının, en iyi boykot ise almamak bence. Takip ediyorum fahiş rakama koyan o arkadaşlar yavaş yavaş fiyatları aşağı çekmeye başladı. Yine de almıyorum Kışta fiyatların dahada düşeceğine inandırdım kendimi
Aynı şekilde motosikletleri favorilere ekledim 15 - 20 tane. Her gün fiyat düştü bildirimi geliyor. Örneğin 23 modeli liste fiyatı 100 K motora 21 modeli 145e koymuşlar. İzlemek keyifli.